szemüvegkeretkínálatunk

szemes optika márkák

Egyedi választékunk a világ legismertebb szemüveg márkái mellett kiemelkedően fontos számunkra, hogy fenntartható, kézműves termékekkel is megismertessük ügyfeleinket és ezt előszeretettel tesszük. Számos olyan brand jelenik meg polcainkon melyeknek kizárólagos forgalmazói vagyunk, mint Mykita, Kuboraum, Linda Farrow vagy Campbell Marsons. Szeretünk új márkákat megismertetni ügyfeleinkkel és köszönettel tartozunk, hogy nyitottak rá.

Keretkínálatunk célja minden kívánság kielégítése. Városonként a helyi igényekre igazítjuk választékunkat, emellett rugalmasan mozgatjuk kereteinket. Az anatómiai adottságok, megállapított korrekció és esztétikai igény mellett természetesen fontos, hogy anyagiakat tekintve is személyre szabott keretet válasszunk, ennek alapja a megfelelő kommunikáció melyre rendívül nyitottak vagyunk.

Szeretjük ügyfeleinket jólesően kimozdítani a komfortzónájukból, kifejezetten hálásak vagyunk, ha segíthetünk a válogatásban, a keretek fesztelen felpróbálása pedig ajánlott ebben a környezetben.

Márkáinkra nagyon büszkék vagyunk, melyet Flórián Fanni intuitív megérzései irányítanak.

Egyedi választékunk a világ legismertebb szemüveg márkái mellett kiemelkedően fontos számunkra, hogy fenntartható, kézműves termékekkel is megismertessük ügyfeleinket és ezt előszeretettel tesszük.

Számos olyan brandy jelenik meg polcainkon melyeknek kizárólagos forgalmazói vagyunk, mint Mykita, Kuboraum, Linda Farrow vagy Campbell Marsons. Szeretünk új márkákat megismertetni ügyfeleinkkel és köszönettel tartozunk, hogy nyitottak rá.

A legújabb trendeknek megfelelő keretek megtalálhatóak a polcainkon mégis igyekszünk felszínre hozni a egyediség jegyeit, hogy Önazonos szemüveget készíthessünk el.

Hiszen egy szemüveges emberen elsőként amit megnézünk az a szemüvegkerete, nem a cipője.

Tekintsünk önkifejezésre alkalmas kiegészítőként is szemüvegünkre funkciója mellett, bár a legfontosabb, hogy számunkra a legjobb minőségű lencsén keresztül személéljük a világot.

Sokszor kérdezik tőlünk, hogy termékeink miért nem találhatóak meg pontosan az oldalunkon, ennek kizárólag az az oka, hogy rendkívül gyorsan cserélődik a készletünk és termékeinkből egy darabot tartunk készleten, hogy ne jöjjön majd szembe az utcán.

mykita szemüvegek
A 2003-ban, Berlinben létrejött márka a szívunk egy nagyobb részébe lopta be magát. Az újrahasznosított anyagokból, kézzel készített Mykita szemüvegkeretek a fenntarthatóságot nem csak a gyártásuk során, de minőségének köszönhetően viselésükkel is képviselik. Rugalmas fém keretek kifejezetten légies érzettel egy új élményt ismertetnek meg a szemüvegviselővel. Sportolók, kis gyermekesek számára is tökéletes választás. Gördülékeny és méltóságos garanciális ügyintézési politikájuk pedig fő szempont számunkra, hiszen ügyfeleink védelme fő szempont. A Mykita kollekciói korról és stílustól független a legtöbb igényt kielégíti. MYLON kiadása 3D nyomtatással készülnek. A keretek sajátosságai, hogy speciális kialakítással kapcsolódnak a szárak a front részhez, ezáltal egy sokkal légiesebb, rugalmasabb és kényelmesebb viseletet ígérnek a megszokottól.
tom ford logo
Tom Ford napjaink egyik legelismertebb és legsikeresebb tervezője. Számos formatervezési díj nyertese, felemelkedése 1994-ben kezdődött a divat világában. Legendás divatházakkal való különböző együttműködések után 2005 áprilisában bejelentette a Tom Ford márka megalapítását. Ugyanebben az évben kezdődött a Tom Ford optikai keretek és napszemüvegek gyártása és forgalmazása. A trendek elődje, Tom Ford régóta stílusikon, aki továbbra is vezeti és formálja a pillanat hangulatát. A modernitás és az elbűvölő vonzerő erőteljes víziója minden alkotásán és termékén látható, amelyek innovatív és provokatív dizájnnal, a részletekre való odafigyeléssel, valamint exkluzív anyagokkal és kivitelezéssel rendelkeznek. A márka alapértékei tükröződnek a szemüvegkollekcióban: Made in Italy, gondos odafigyeléssel a részletekre és kiváló minőségű termékekre. A napszemüveg és a szemüveg ötvözi a vintage és a kortárs hatásokat. Minden stílust azonnal felismerhetővé tesz az elegáns fém „T” részlet, amely a márka vitathatatlan ikonja. A Tom Ford márkát a gyönyörű dizájnok megalkotásáért ünneplik, amelyek megragadják a múlt csillogását és meghatározzák a mai stílust.
linda farrow szemüvegkeret
Márkatörténeteket tekintve egyértelműen a legkedvesebb számunkra Linda Farrow sztorija. Simon Jablon egy családi ház pincéjében takarítás közben bukkant rá édesanyja, Linda Farrow szemüvegkollekciójára, melyet 1970-ben alkotott meg és anyai kötelességeinek szentelve az életét, felhagyott az álmával. Linda divattervező volt, azonban a szemüvegipar teljesen mást jelentett mint most, akkoriban a férfiak voltak a fő közönség és gyógyászati segédeszközként voltak jelen a keretek a piacon. Linda Farrow grandiózus, merész, nőket célzó kollekciói felismerhetőek, egyediek és különlegesek, minden keret magában hordozza a márka születése időszakának egy darabját. 2003-ban Jablon újraélesztetette a márkát és mi ezért nagyon hálásak lehetünk neki.
omega logo
1995-ben alakult màrka Japán gyökerei garancia a minőségre is. Az egyedülálló merész formavilág mellett japán acetátból és magas minőségű titániumból készülnek a keretek. A Dita közkedvelt modeljei évek óta a kollekciót erősítik, ennek köszönhetően pedig hosszú évekig büszkén viselhetünk őket. Emellett kapszula kollekciók keretein belül diktálja a divatot. A japán kézzel készült technikát innovatív technológiával ötvözték a gyártás során, így tökéletesítve a Dita keretek minőségét és megjelenését. Lencséi felismerhető jegyei mellett exclusive látásélményt biztosítanak.
hublot logo
hublot napszemüveg
A Hublot márkanév ismerősen csenghet azok számára akik kedveleik a karórákat. Minőségben és designban is abszolút kéz a kézben jár a márka több irányzata. A szemüvegkeretek apró elemei és színei mind az ikonikus Hublot jegyeket hordozzák. Női, férfi és uniszex keretek közül válogathatunk, melyek Japán titánium és Japán acetát egyesítése.
yves saint laurent logo
yves saint laurent napszemüveg
Az 1961-ben alapított Yves Saint Laurent a 20. század egyik legjelentősebb divatháza. Az eredetileg Haute Couture (= csúcsdivat) Házaként működő Yves Saint Laurent 1966-ban forradalmasította a divat és a társadalom összeolvadását és kölcsönhatását az exkluzív kollekcióknál nagyobb méretben gyártott, csúcskategóriás ruhák bevezetésével. A Saint Laurent szemüvegei és napszemüvegei merész, divatos dizájnt mutatnak be. Ez az elismert párizsi divatház a kortárs stílus és a klasszikus, századközepi minimalizmus jellegzetes keverékével hatja át szemüvegét. A Saint Laurent szemüvegkollekció a minimalista és a konvenciót elkerülő szemüvegeket helyezi el egymás mellett. Ez az elismert luxus divatház minden darabot átitat Párizs csillogásával.
A Kuboraum megszerzéséhez egészen rögös út vezetett, ugyanis nehezen nyiottak a piacunkra. Azonban nem adtuk fel és Párizsig utaztunk értük. Személyesen egészen gyorsan megnyertük őket, így egy hónappal később már a budapesti üzletünk polcain díszelegtek. A Kuboraum márka Berlinben született, azonban Olaszországban gyártják, magas minőségű acetátból. Ami miatt ragaszkodtunk a márkához a designe mellett, első sorban a fenntarthatósága másodsorban pedig, hogy kézzel készültek. Karakteresebb formavilág jellemzi, a fémes felületek textúrált részeit pedig a Kuboraum készítőinek kézjegye teszik autentikussá. Bátran kijelenthetjük, hogy a klasszikusabb modellek mellet a legmerészebb elképzelést felülmúló kollekciókat ők készítik el.
celine szemüveg
A márka kiérdemelte a helyét a divat reflektorfényében, mert stílusos és vagány napszemüvegeket hoz létre, amelyek ledöntik a korlátokat, miközben felkarolják a klasszikus szépséget. Bár manapság sok márka stílusos és merész kerettel rukkol elő, nem mindegyik elkötelezett az elegáns tervezés és a kifogástalan felépítés mellett, mint a Celine márka. A márka nem fél attól, hogy vaskos, menő és lendületes megjelenést keltsen. A Celine minden bizonnyal az a márka, amelyhez érdemes fordulni, ha szerelmes a vastag keretekbe, amelyek megszólalnak. A márka olyan embereknek kedvez, akik egyszerűen nem hajlandók úgy kinézni, mint mindenki más. Az emberek azért szeretik ezeket a kereteket és napszemüvegeket, mert kellően praktikusak a mindennapi viselethez, és elég stílusosak ahhoz, hogy kifejezzék egyéniségüket. Természetesen az a tény, hogy a márka minden dizájnja rendkívül tartós, csak növeli a népszerűségüket. Vannak bizonyos jellemzők, amelyek miatt a Celine szemüveg valóban kitűnik a tömegből. Nem lehet nem észrevenni, hogy a márka minden stílusa nagyon határozott és nagyon merész. A márka vastag kereteiről, sötét színeiről és innovatív formáiról híres. Imádni fogod a Celine kereteket, ha szeretsz némi drámaiságot adni megjelenésednek. Bár a Celine első pillantásra fiatalos márkának tűnhet, valójában minden korosztály számára kínál stílust.
fendi logo
fendi szemüveg
Az olasz luxusmárka 1925 óta mutatja be káprázatos alkotásait a világnak. A Fendi szemüvegei teljesen újradefiniálták az emberek dioptriás szemüvegről való elképzelését. A márka kollekciója ugyanazzal a kivitelezéssel és minőséggel készült, amelyet az emberek már a cipőkben, parfümökben és órákban is megcsodálnak. A Fendi jelenlegi kollekciója kockázatos dizájnok és hagyományos stílusok keverékét kínálja, amelyek a divatvilágban mozognak. Akár meg akarja törni a hagyományt, akár egy csipetnyi visszafogott eleganciát szeretne hozzáadni megjelenéséhez, biztosan megtalálja a tökéletes Fendi szemüveget. Az emberek azért szeretik a Fendit, mert a márka folyamatosan meglepi a világot azzal, hogy milyen messzire megy el az új stílustrendek megalkotása érdekében. Az emberek felismerik a kifinomultságot, amikor meglátják azt. Még a Fendi legmerészebb dizájnjai is elképesztő minőséget és kidolgozottságot sugároznak, amely megkülönbözteti a kisebb márkáktól vagy a trükkös divatcégektől. A Fendi elsajátította a kísérletezés és az időtlenség ötvözésének művészetét.
valentino logo
valentino szemüveg
Valentino Garavani ikonikus márkája 1962-ben debütált Firenzében. A Valentino márka leginkább feltűnő ruháiról és esküvői ruháiról ismert. Egyetlen vörös szőnyeges esemény sem múlhat el anélkül, hogy ne jelenjen meg néhány népszerű sztár Valentino ruhábal. A márka a kiegészítők nagy választékát is kínálja, amelyek ugyanolyan bájjal és vonzerővel rendelkeznek, mint a ruhái. Valójában a Valentino szemüveg hamarosan azzá a kiegészítővé válik, amelyre a világ minden híressége és hétköznapi embere vágyik. A Valentino szemüvegek kifogástalan európai kivitelezéssel és kiváló minőségű anyagok felhasználásával készülnek. A márka által kiadott minden keret a modern stílust az időtlen szépséggel ötvözi. Ezek a gyönyörű műalkotások egyszerűen ellenállhatatlanok a kiváló ízlésű emberek számára. Van valami tagadhatatlanul esztétikus minden Valentino szemüvegben. Bár minden dizájn mögött látható a művésziség, a viselők kellemesen meglepődnek, amikor felfedezik, hogy a Valentino szemüvegkeretek rendkívül tartósak és praktikusak is. Úgy tervezték, hogy ellenálljanak a mindennapi élet kopásának, és kényelmes viseletet biztosítsanak. Minden keret merész kijelentést tesz, amely minden tekintetet magára vonz egy szobában.
loewe logo
Az Emilio Pucci szemüveg az európai kifinomultságot és szépséget testesíti meg. Arról ismert, hogy olyan mintákat kínál, amelyek merész színekkel és szemet gyönyörködtető mintákkal kacérkodnak. Emilio Pucci Firenzéből, Olaszországból származó divattervező volt. Kifogástalan ízlését az az olasz művészeti szcéna alakította ki, amelyet Firenze egyik nemesi családjának tagjaként kapott. Egyedülálló szín- és textúrahasználata miatt hamar ismertté vált a divat szerelmeseinek körében. Az egyik figyelemre méltó a Pucci márkával kapcsolatban, hogy sikerül naprakészen maradnia, miközben mindig hű marad ahhoz a klasszikus megjelenéshez, amely évtizedekkel ezelőtt segítette a márkát a hírnév elérésében. Az emberek tudják, hogy minőségi anyagokból és kifogástalan kivitelezéssel készült terméket kapnak, amikor Pucci szemüveget választanak. Az Emilio Pucci márka egyszerűen egyike azoknak a márkáknak, amelyek soha nem mennek ki a divatból hollywoodi vagy mainstream körökben.
dita logo
dita szemüvegek
1995-ben alakult màrka Japán gyökerei garancia a minőségre is. Az egyedülálló merész formavilág mellett japán acetátból és magas minőségű titániumból készülnek a keretek. A Dita közkedvelt modeljei évek óta a kollekciót erősítik, ennek köszönhetően pedig hosszú évekig büszkén viselhetünk őket. Emellett kapszula kollekciók keretein belül diktálja a divatot. A japán kézzel készült technikát innovatív technológiával ötvözték a gyártás során, így tökéletesítve a Dita keretek minőségét és megjelenését. Lencséi felismerhető jegyei mellett exclusive látásélményt biztosítanak.
oliver peoples
1995-ben alakult màrka Japán gyökerei garancia a minőségre is. Az egyedülálló merész formavilág mellett japán acetátból és magas minőségű titániumból készülnek a keretek. A Dita közkedvelt modeljei évek óta a kollekciót erősítik, ennek köszönhetően pedig hosszú évekig büszkén viselhetünk őket. Emellett kapszula kollekciók keretein belül diktálja a divatot. A japán kézzel készült technikát innovatív technológiával ötvözték a gyártás során, így tökéletesítve a Dita keretek minőségét és megjelenését. Lencséi felismerhető jegyei mellett exclusive látásélményt biztosítanak.
chopard logo
1860-ban Louis Ulysee Chopard alapította meg órásműhelyét. 1963-ban Karl Scheufele-nek köszönhetjük, hogy a vállalat nők számára is elkezdett kiegészítőket készíteni. A Chopard szemüvegek magukban hordozzák a márka esszenciáját, az ékszerkollekció jegyei pedig mindig megjelennek kövek, minták, esetleg színek tekintetében a kereteken. Az ékszermárka viselése pozícionálja tulajdonosát, felhasználói felsővezetők, orvosok, magas beosztásban elhelyezkedő nők és férfiak egyaránt. A manufaktúrában kerámia festéssel, aranyozással, kézi megmunkálással öltenek lelket a szemüvegekbe. Rendkívül magas minőségű anyagokból készülnek a keretek, így hosszútávra is társunkká válhatnak.
chloé logo
chloé szemüveg
A 70-es évek bohém szellemiségét és könnyed eleganciáját ötvöző Chloé szemüvegkollekció kecsességet és hozzáállást sugároz, miközben felemeli a Maison modern nőiességről alkotott vízióját.Kiváló díszítések határozzák meg a kollekciót, visszaadva Chloé couture esztétikáját és bonyolult kivitelezését. Az Chloé Eyewear a könnyedség és a kifinomultság megújult érzetét közvetíti, amely a Maison couture kódjait a retró csábítás és a kortárs vonzerő ritka keverékében emeli ki. A finom profiloktól a merész, túlméretezett kontúrokig minden keret a márka precíz felépítését és kézműves hangulatát szemlélteti, mivel a könnyű fémet és a kifinomult textúrákat világító színátmenetes árnyalatok egészítik ki. A finom kontúrok és az innovatív konstrukciók lebilincselő részletekkel és fényes felületekkel újragondolják a mindennapi elegancia fogalmát. Ugyanez a könnyedség és szabadság érzése elevenedik meg a junior kínálatban, mivel a márka ikonikus geometrikus sziluettjei különösen játékos érintést kapnak. A Chloé Eyewear továbbra is kevésbé környezetszennyező anyagokat és újrahasznosított alapanyagokat használ. Az eredmény: időtlen finomság jelentőségteljesen megalkotva.
bucheron logo
bucheron
Frédéric Boucheron 1858-ban Párizsban megalapította az azonos nevű Maisont, amely hamarosan megszerezte a drágakövek szakértőjének és az innovatív ékszerek és órák készítésénél a savoir-faire mesterének hírnevét. Valójában ez a Boucheron szakterülete, még akkor is, ha a márka ezután terjeszkedett, és a szemüvegek megalkotásának is szentelte magát. 1893-ban Boucheron volt az első ékszerész, aki butikot nyitott a tekintélyes Place Vendôme-en. A ház több mint 158 éve testesíti meg az ékszerek kiválóságát. A jellegzetes alkotások kizárólag a nőket célozzák meg, a kecsesség, a fény, az erő és az időtlenség jellegzetes stílusát kínálva nekik: olyan tulajdonságokat, amelyek a Boucheron szemüveg kollekciókban is tükröződnek. A Boucheron szemüvegek célja, hogy megtestesítsék a ház szellemét és tisztelegjenek a házirendek előtt. Minden szemüvegmodell arra törekszik, hogy a Maison Boucheron ihletforrását értelmezze és megalkotja a sajátját, és a márka alkotásainak varázsát minden modellbe beleöntse. A fő jellemzők nyilvánvalóan a minőség, a nőiesség, az elegancia, az időtlen stílus. A Boucheron női szemüvegek kizárólag az előkelő elmék számára készültek. A kollekciók olyan modelleket tartalmaznak, amelyeket kifinomult szerkezetek és kifinomult részletek határoznak meg. Egyes modellek szinte nem létező szerkezettel is rendelkeznek, mégsem lehetséges, hogy extrém finomsága és kristályos részletei miatt ne hagyják figyelmen kívül. A Boucheron szemüvegek kaphatók acetát burkolatban - erős és szuggesztív profilokkal, vagy fémben - teljesen kifinomult arany vagy palládium bevonattal.
bottega logo
bottega veneta
Olasz luxusmárka, 1966-ban alapították, ma Milánó a székhelye. Az olasz kultúra ihlette globális perspektívával, a házat kifejezetten kifinomult hozzáállás határozza meg. A Bottega Veneta nemes anyagokat használ, hogy indokolt darabokat készítsen, amelyek tulajdonosuk életének részévé válnak. A divatház a stílus, az innováció és a luxus alapvető filozófiáját öleli fel.
alexander mcqueen logo
1992-ben a brit Lee Alexander McQueen által alapított Alexander McQueen Divatház a féktelen kreativitás innovatív és megalkuvás nélküli megnyilvánulásával jellemezhető. A brit történelem megértése kulcsfontosságú inspiráció a divatház számára. Az Alexander McQueen-kultúra szerves része a nőiesség és a férfiasság, a törékenység és az erő, a romantika és a lázadás szembeállítása. A márkát régóta a nagy divathoz, valamint a merész szabásokhoz és stílusokhoz kötik. A legendás divattervező ikonikus státuszt ért el, akárcsak vagány, kreatív dizájnja. 2010 óta Sarah Burton irányítása alatt a divatház kritikusok által elismert kollekciókat állít elő, melyeket rendkívül személyes látásmód, valamint a kísérletezés és a régi kézművesség tisztelete vezérel.
balenciaga logo
balenciaga napszemüveg
A Balenciaga márka megalkotója Cristóbal Balenciaga spanyol tervező volt. 1937-ben nyitotta meg azonos nevű divatházát Párizsban. Az első kollekció bemutatója nagy sikert aratott a sajtó és a vásárlók körében. Az 50-es és 60-as években Balenciaga a nagy és szokatlan formáiról volt ismert, ami még most is felfedezhető a márka szemüvegeiben. A világ imádja a Balenciaga szemüveget, mert a divatház gyönyörű, ritka darabokat készít. A márka ötvözi a vintage kategóriát az élvonalbeli stílussal, hogy kifinomult és lenyűgöző megjelenést hozzon létre. Ez a luxusmárka kiváló minőségű, európai hatást keltő dizájnt kínál, amelyeket a divat bennfentesei és hírességei is szeretnek a világ minden táján. A Balenciaga keretek azért népszerűek, mert az emberek tudják, hogy a márka szemüvegei olyanok, mint egy darab történelem birtoklása. A márka hosszú története és érintetlen hírneve nemzetközileg ismert. Természetesen a vonzalom messze túlmutat a megjelenésen. Az emberek szeretik a márka által tervezett szemüvegek szépségét és minőségét. Minden keretet úgy terveztek, hogy megőrizze szépségét és értékét az elkövetkező évszakokban. Valóban értékelni fogja azt a gondos tervezést, amely rugalmas, masszív keretet hoz létre. A márka igazi népszerűsége annak köszönhető, hogy időtálló darabokat hoz létre. Az emberek élvezik, hogy a Balenciaga dizájnjának megvásárlása komoly befektetés egy olyan kiegészítőbe, amely még sok éven át divatos lesz.
moncler logo
moncler napszemüveg
A Moncler márkát 1952-ben hozták létre Monestier-de-Clermontban, egy kis faluban a hegyekben Grenoble közelében, azzal a céllal, hogy párnázott hálózsákokat és sátrakat hozzanak létre a hegymászók számára. Néhány évvel később a nagy magasságban dolgozó alkalmazottak igényeire reagálva a vállalat elkészítette az első tollkabátot extrémi dőjárási körülményekhez. Ez a hideg elleni védelem hivatása az évek során globális jelenséggé és a sport luxusikonjává vált. A Moncler szemüvegkollekciót ugyanazokkal a kulcsfontosságú elvekkel tervezték, így ideálisak a szabadtéri életmódhoz, de ugyanolyan kivételesen stílusosak. Minden egyes Moncler szemüveg kitűnően tükrözi a márka szellemiségét, és mindegyik Moncler keret egyesíti a márka technológiai kutatását és esztétikai funkcionalitását. Minden Moncler optikai elemet egyedi tervezési részletek tesznek különlegessé. A Moncler szemüvegei, amely az olasz kézművesség sikeres ötvözésével egyedülálló kollekciót hoz létre: a magas minőségű tökéletesség, az innováció és a kísérletezés megkülönbözteti majd az egyes napszemüvegeket és optikai stílusokat.
max mara logo
max mara szemüveg
A Max Mara az olasz luxus és stílus megtestesítője. A magabiztos nő kortárs kollekciójaként, amely pazar alkotásokból áll, a nőiességet és a kézművességet testesítik meg. A néhai látnok, Achille Maramotti által 1951-ben alapított Max Mara mára több mint 100 országban elérhető. A stílus és a minőség szinonimája, a Max Mara az anyagi elemek, a forma és a színek közötti tökéletesség és egyensúly állandó keresésének kifejezése. A geometriai formák, az anyagok harmonikus párbeszéde és a lágy árnyalatok kromatikus kombinációi különböztetik meg a márka kereteit.
maxco logo
maxco szemüvegek
Minőség, eredetiség és sokoldalúság. Ezek a legfontosabb összetevők, amelyek a MAX&Co. az egyik vezető kortárs divatmárka világszerte és a stílusos nők kedvence, legyenek azok popsztárok, utcai stílusú ikonok, kreatívok, tudósok vagy diákok az érettségi napján. Tartós népszerűségének titka? Könyörtelen elkötelezettség amellett, hogy a nők a lehető legjobban nézzenek ki és érezzék magukat minden alkalommal, a munkától a játékig. 1986 óta a MAX&Co. generációkat inspirált arra, hogy a divaton keresztül fejezzék ki személyiségüket. A stílustitok, amelyet anyáról lányára és nővéréről nővérre adnak át, végigkísérte őket, ahogy eligazodnak a kulturális változásokban, és évszakról szezonra fejlesztik stílusukat. A MAX&Co. nagy gondot fordít a zseniálisan kifinomult formatervezésre, amely egyensúlyban tartja a formát és a funkciót. Ezek az olasz ben vestire koncepcióban gyökereznek, amely megközelítés az anyagok gondos megválasztásával, valamint a színekre, a textúrára és a részletekre való odafigyeléssel kezdődik. Merész, de nőies és mindig kellemes viselet, a színek és anyagok váratlan kombinációi jellemzik, a formák, tónusok és textúrák kifinomult játékában. A sziluettek a kreatívan újraértelmezett klasszikusoktól a dinamikus kortárs stílusokig terjednek a divat előrehaladásának érdekében.
bvulgari szemüveg
A Bvlgari szemüveg az olasz luxust és kifinomultságot meghatározó márka. A márka 1884-es alapítása óta rendkívül magasra tette a dizájner termékek lécét. Világszerte elismert emberek szeretik ezt a márkát, mert olyan darabokat hoz létre, amelyeket tartósnak terveztek. A Bvlgari kollekcióból szinte minden dizájner szemüveg úgy néz ki, mintha egy olasz film vagy párizsi fotózás színterébe tartozna. A Bvlgari legtöbb szemüvegén féldrága, vagy drágaköves berakás, arany bevonat, vagy aprólékos tűzzománc díszítések találhatók, mely ugyanolyan precizitással és szakértelemmel készülnek, mint a világszerte híres Bvlgari ékszerek.
campbell marson
cambell marson szemüveg
Kínáltunk kiemelkedő márkája a Campbell Marson Kuntner István Londonban élt feleségével ahol faipari mérnöki munkáját az anyag szerelmeseként végezte, amikor munkaadója arra kérte, hogy családbarátjának Rita Ora-nak készítsen egy táskát fából. Istvánnak előtte nem volt kapcsolata a szemüveg késztéssel, most azonban mégis a megérzései arra késztették, hogy azzal kedveskedjen a kedves ismerős számára. Azonnal elköteleződött az új irány felé, rengeteget kísérletezett és ezután megszületett a Campbell Marson Eyewear. Egy közös ismerősünk keresett meg nem sokkal a Szemes nyitása után, hogy összekötne minket ha érdekel a munkássága. Őszintén, kevés reménnyel indítottam a beszélgetést, félelmet tapasztalunk a fából készült szemüvegek teherbírásával kapcsolatban és ez bennem is megfogalmazódott. Az első pillanatban amikor kezemben tartottam egy Campbell Marson keretet, minden feltételezésem elhalványult. Izgalmas textúra, különböző felületkezelések, volt olyan model amiről nehezen mondtam volna meg, hogy nem egy acetát keret a megjelenését illetően. Hatalmas tér nyílt meg számunkra és ügyfeleink számára is, hiszen bármilyen képzelést megvalósíthatunk így. 555 színből tudunk válogatni és a különböző rétegek, különböző színűek lehetnek. A matt, selyemfényű keretek a fa erezetével párosulva igazán természetközeli érzést diktálnak, mégis pozíciónál a hatásuk. Általában elsőbbvezető, orvos, ügyvéd ügyfeleink rendelnek belőlük előszerettel. Jelenleg több száz keret érhető el nálunk, mely személyre szabható akár, illetve egyedi tervezésre is lehetőség van. Különböző anatómiai adottságokkal rendelkező ügyelek lelke talál békére a Campbell Marson által, hiszen mostmár a szemüvegvásárlás egy kreatív, közös munka gyümölcse, minthogy kompromisszumos tétel legyen. Istvánt fával suttogónak nevezem, mert eddig bármit rendeltünk tőle, hibátlanul, különös érzékkel készítette el. Nagyra becsülöm, hogy kérdés nélkül megjavítja a keretet, ha baleset történik vele. Ezek a keretek intimitást hordoznak magukban, melyek szeretettel készülnek el. István rendkívül sok külső hatást gyakorol a keretekre, melyek a minőséget igazolják. Az acetát keretekhez szokott ügyfeleinket is örömmel bíztatjuk a viselésére, mivel jóval könnyebbek, komfortosabb a viselésük.
dolce logo
dolce szemüveg
Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezők 1985-ben indították útjára olasz divatházukat, miután Milánóban találkoztak és együtt dolgoztak. A luxus D&G márka gyorsan globális szenzációvá nőtte ki magát, és a merész, sokoldalú dizájnoknak köszönhetően, amelyeket a vintage olasz filmek és a tervezők saját mediterrán gyökerei ihlettek, a világ egyik legkelendőbb márkája lett. A luxus a részletekben rejlik, a Dolce & Gabbana kollekcióiban, pedig bőven van látnivaló. Az elegáns szemüvegek és napszemüvegek fémes díszítéssel, kristálydíszítéssel és sok mással éppúgy ékszernek számítanak, mint szemüvegnek. A divatos kristálykeretek, elsöprő macskaszemek, faragott sziluettek – a Dolce & Gabbana drámai megjelenést kölcsönöz elegáns szemüvegkeret-kollekciójában, divatos férfiak és nők számára. A D&G szemüvegkeretek finoman kidolgozott kivételes anyagokból készültek, beleértve a tartós műanyag- és fémötvözeteket, amelyek idővel megőrzik fényüket és formájukat.
givenchy logo
givenchy szemüveg
Franciaország szívében, Párizsban található az a divatház, amely ennek a lebilincselő országnak a fő sajátosságait és hiedelmeit képviseli – a Givenchy-ház. A többi márka hátterében arisztokratizmusával, drága anyagaival és szemetgyönyörködtető formatervezésének utánozhatatlanságával tűnik ki. Ezen kívül Givenchy volt az első tervező, aki nemcsak divatbemutatókra, hanem tömeggyártásra is elkezdte alkotni modelljeit. A Givenchy-nak nincs szüksége feltűnő elemekre vagy szokatlan dekorációra, hogy felejthetetlen benyomást keltsen. Ahogy Hubert de Givenchy köztudottan mindig is mondta, az igazság az egyszerűségben rejlik. Még azután is, hogy a divatház alapítója nyugdíjba vonult, a márka úgy döntött, hogy nem árulja el hitét. Ez az oka annak, hogy alig lehet látni feltűnő díszítéseket a Givenchy szemüvegen. Talán ez a márka legkiválóbb tulajdonsága. Csak csodálkozhatunk, hogyan lehet ilyen nagyszerű szemüveget ilyen egyszerűen elkészíteni. Vagy éppen ellenkezőleg: ilyen egyszerű szemüveg – olyan nagyszerű. Minden Givenchy szemüvegkollekció bemutatja a márka nagy divattörténetét, amely gyönyörűen rejtőzik a bonyolult részletekben. Igényes keretek, minőségi, kemény üveg anyagai és a legkisebb dolgokra való odafigyelés is magáért beszél: ezt az összefüggést fikarcnyira sem lehet túlbecsülni.
etnia barcelona logo
etnia szemüveg
Az Etnia Barcelona szemüvegek gyönyörű színekben pompáznak, felhívva a figyelmet elképesztő kivitelezésükre. David Pellicer 17 évesen kezdett dolgozni apja gyárában, és végül átvette a napi tevékenységet, és 2003-ban megalapította az Etnia Barcelona márkát. Abban az időben a szemüvegek többnyire feketék vagy barnák voltak, a keretek színe nem volt fontos tényező a gyártók számára. 2005-re a Pellicer elindította az Etnia Barcelonát a világ összes jelentősebb szakkiállításán, és folyamatban volt a Decade of Color. A szemüvegipart a feje tetejére állítva az Etnia a tervezés és kivitelezés terén szerzett hírnevet. Az Etnia egy független szemüvegmárka, amely színek, kollekciók és dizájnok széles skáláját hozta létre mindenki számára, aki a pillanatnyi és múló divat és trendek nagyágyúin túl szeretné kifejezni magát. Az Etnia Barcelona kollekció a színekre, a dizájnra, a kényelemre, az értékre és a minőségre összpontosít. A tervezésre és kivitelezésre összpontosító szemüveggyártó cég felépítése lehetővé tette az Etniának, hogy magával ragadja az igényes közönséget. Az Etnia-acetátot porított gyapot és aceton összekeverésével állítják elő, hogy pasztát készítsenek, különféle préselési eljárásokkal színezéket adnak hozzá, majd miután az anyag megkeményedett, vágják és laminálják, majd formákba helyezik, ahol tömb alakúra préselik és 12 hétig úgy is tartják . Amikor ezeket a blokkokat eltávolítják a formákból, a kívánt méretre vágják őket. Ezekből az acetát lapokból készítjük el műanyag keretelőlapjainkat és szárainkat. (Az acetát az egyetlen műanyag, amely nem kőolaj alapú, hanem többnyire pamut alapú). Az Etnia Barcelona elsősorban a dizájnra, a minőség iránti elkötelezettségre, az ügyfelek örömére való törekvésre és a folyamatos fejlesztésre összpontosítva épült.
moschino logo
moschino szemüveg
A Moschino a világ egyik legkreatívabb és legmegszentségtelenítőbb luxusmárkája, amelyet kiváló minőségű ruhái és kiegészítői jellemeznek. Moschino provokatív szürrealista szellemessége ihlette szemüvegkollekcióink fejlesztését, amelyek a Moschino élénk kreativitását testesítik meg, mindig egy iróniával gazdagítva, és most olyan erőteljesen értelmezhető Jeremy Scott víziójában. A Moschino olasz luxusmárkát 1983-ban alapította Franco Moschino, és ironikus, nyelvet kiöltő ütős dizájnjaival a nemzetközi divatélet élvonalába került. 2013-ban Jeremy Scottot nevezték ki kreatív igazgatónak, és a márka új csúcsot ért el váratlan eredeti dizájnjaival, amelyek tisztelegtek Franco Moschino eredeti koncepciói előtt, de átitatták Scott egyedi látásmódját és szellemességét. A Moschino-t azért ünnepelik, mert kreatív megközelítést alkalmaz a tervezésben, amint az látható ebben a határokat feszegető férfi és női szemüvegkollekcióban. Mindig divatos, anélkül, hogy a trendek diktálnák őket, ez a dizájner szemüveg a klasszikus elemek és az innováció tökéletes keverékét mutatja be, a mindennapi viselethez készült keretekben. Fedezze fel a jellegzetes részleteket, köztük a drámai lánc mintázatú szárakat, a Moschino nevet 3D-ben a zsanéroknál vagy a szegecseket a kereteken.

LIMITÁLT KIADÁSÚ ÉS ELÉRHETŐSÉGŰ KERETEK

folyamatosan frissülő keretkínálatunk a leghíresebb márkák termékeit vonultatja fel. Kollégáink a hét minden napján újabb és újabb kereteket kutatnak fel a világ különböző részeiről, így ha valami különlegesre és egyedire vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Nap :
óra :
perc :
Mp
Nap :
óra :
perc :
Mp
novemberi promó